wtorek, 17 lipca 2012

Sałatka z kurczakiem w sosie musztardowo miodowym

Chciałam podzielić się z Wami przepisem na moją ulubioną sałatkę z kurczakiem .
Zawsze zamawiałam ją w mojej lokalnej pizzerii, postanowiłam zrobić ją również w domu.
Jak każdy inny przepis postanowiłam go lekko zmodyfikować .


Składniki:
pierś z kurczaka
 pomidor
ogórek
mix sałat
 ser feta
miód
musztarda francuska + musztarda sarepska 
przyprawy

1.Pierś kroimy w paseczki, posypujemy przyprawami (pieprz czarny mielony, sól, papryka ostra, papryka słodka, curry, czosnek granulowany), następnie smażymy.
       

2.W czasie gdy kurczak się smaży, kroimy warzywka i fetę, po czym układamy na talerzu. Na pierwszy ogień idzie pomidor , następnie ogórek, a na środku ląduje mix sałat.


 
 

 

 3Teraz czas na sos musztardowo-miodowy. Dajemy ok. 2 łyżek miodu płynnego, ok. 2 łyżek musztardy francuskiej, łyżeczka musztardy sarepskiej + szczypta soli.

             

4.Polewamy sosem warzywa, dodajemy pokrojony wcześniej w kosteczkę ser feta i na koniec oczywiście usmażone mięso. Wszystko polewamy jeszcze raz sosem.


 Wypróbujcie ją, zapewniam że jest przepyszna :)
Polecam również dodać kiełki i orzechy włoskie - połączenie smakowe jest perfekcyjne  :)
Smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz