piątek, 31 sierpnia 2012

Kamizelka ombre

Dziś przeróbce poddałam kamizelkę, którą jakiś czas temu kupiłam w sh. Oryginalnie miała intensywny żółty kolor, więc idealnie nadawała się na ombre :) Oto mała instrukcja:
1. Potrzebujemy 2 litrów gorącej wody, wybielacz- ja wybrałam ACE i użyłam pół butelki. Wodę z wybielaczem wlewamy do naczynia bądź miski .
2. Zanurzamy kamizelkę do miejsca, gdzie ma odbyć się przejście kolorów.
3. Trzymamy w ten sposób przez 15 minut, po czym wynurzamy kamizelkę o  kilka centymetrów i zostawiamy w ten sposób prze ok. 2 godziny. Unikniemy tym sposobem widocznej granicy pomiędzy kolorami i utworzymy delikatne przejście od najciemniejszego koloru do białości. 
3. Po 2 godzinach wyjmujemy kamizelkę i suszymy (nie suszcie kamizelki, bądź innego ubrania zawieszając go do góry nogami, wybielacz może spłynąć i zepsuć efekt).
4. Wysuszoną kamizelkę pierzemy w pralce. 
5. Gdy wyschnie jest już gotowa do noszenia :)
+ foto: 






1 komentarz: