piątek, 10 sierpnia 2012

Maxi skirt

Wczorajszy dzień spędziłam w Warszawie poszukując pracy. Powiem Wam, że dziś mam rozmowę :) Nie chcę zdradzać więcej szczegółów, by nie zapeszyć, ale trzymajcie za mnie kciuki. Jak tylko wszystko się wyklaruję zdradzę Wam szczegóły ;) 
A teraz stylizacja, którą właśnie wczoraj miałam na sobie. Spódnica maxi, którą bardzo lubię i bluzka z diamentem, którą wyszperałam na allegro. Chciałam by outfit był elegancki i oficjalny, ale  nie do przesady. Koszulka nadała całej stylizacji luzu.

 BLUZKA: allegro\ SPÓDNICA: New Look \ MARYNARKA : Impression \ PASKI :  New Look  
TORBA: David Jones (sh) \  BALERINY: Chińskie centrum \ BIŻUTERIA: Cropp, Swatch, allegro















2 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba ta bluzka i jej połączenie z maksi. i ten pasek jest świetny, też sobie będę musiała taki sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw. bluzka fantastyczna!
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń